ALLAH S.W.T. TELAH MELINDUNGI BUMI KITA DARI “ELEKTRON PEMBUNUH”.



Allah S.W.T. berfirman (yang bermaksud):
"Katakanlah: "Allah jualah yang menyelamatkan kamu dari bencana itu dan dari segala jenis kesusahan dalam pada itu, kamu (masih) mempersekutukan (Allah dengan sesuatu yang lain)".
(Al-An'aam 6:64)

Pada 31 ogos 2012 telah berlaku satu fenomena penting iaitu ketika matahari meletuskan radiasi elektron yang sungguh dahsyat sehinggakan radiasi itu telah menghala ke arah bumi. 

"Elektron pembunuh" itu telah bergerak pada kelajuan cahaya iaitu sekitar 100,000 batu sesaat dan mampu merosakkan ruang elektronik dan boleh meletakkan manusia dalam bahaya. TETAPI tidak ada sebarang malapetaka berlaku pada hari itu. KENAPA?

Kerana Allah S.W.T. telah melindungi bumi kita dengan 3 lapisan perlindungan yang mampu menahan dari sebarang radiasi elektron matahari. 
3 lapisan itu tidak dapat dilihat oleh mata kasar manusia dan ia berada pada jarak di antara 1,000 km sehingga 60,000 km dari bumiALLAHU AKBAR.




Para saintis telah terkejut dengan penemuan yang terbaru itu kerana sejak tahun 1958, para saintis telah menyangka bahawa hanya terdapat 2 perlindungan sahaja untuk bumi iaitu yang dipanggil “Van Allen belts”. Tetapi kini terbukti terdapat 3 lapisan perlindungan.

Allah S.W.T. telah menciptakan perlindungan yang ke 3 pada hari ketika meletusnya radiasi elektron matahari pada 31 ogos 2012.
ALLAHU AKBAR.

Allah S.W.T. berfirman (yang bermaksud):
“Allah jualah yang menciptakan langit dan bumi (dengan segala keindahannya); dan apabila Ia berkehendak (untuk menjadikan) sesuatu, maka Ia hanya berfirman kepadanya: “Jadilah engkau!” Lalu menjadilah ia.”
(Al-Baqarah: 117)